Sunday, April 8, 2007

Kjære blogg...

HAHA, jeg hadde allerede laget meg en blogg, men så av en eller anna merkelig grunn har jeg glemt passordet mitt... Vel, vi prøver jammen med på nytt. Denne ganga skal jeg huske passordet, sånn at jeg kan skrive MER enn et innlegg (smart eirik, smart!)

Vel, nå er det søndag (egentlig mandag, men er søndag ennå for meg, har ikke lagt meg ennå) og påska er snart over. Påska har vært moro i år, uten å gå i for mange detaljer. Den har vært ganske destruktiv også egentlig. Ikke vært mye trening eller mat, men mye moro med tullebrus osv, så skal bli spennende å se formen etter påska... Men sånn er det vel egentlig med alle ferier, med mindre man har en viljestyrke litt sterkere enn min :)

Anyways, min andre blogg er faktum, og denne ganga skal den vare litt lengre enn en dag!

Talks

No comments: